piątek, 17 grudnia 2010

it gets better, polari i święta

wybaczcie dłuższą przerwę, byłem zajebany po uszy.
nawet nie miałem czasu oglądać Queer as Folk.
ale znowu pora szerzyć homoseksualną propagandę!


it gets better (link) (nie wiedziałem, że nawet Obama dał swój film; film Yezak'a znam na pamięć)

tu też gets better (link) (Glee już czeka do obejrzenia po QaF)



to niesamowite, bo ja czuję na własnej skórze jak wokół mnie się wszystko gets better.
czasem trzeba o to powalczyć.. no ale w porównaniu do uczucia szczęścia, spełnienia, sprawiedliwości i prawdy naraz, to prawie nic.





a tak w ogóle, to wiedzieliście, że istnieje język gejowski? właściwie to bardziej przypomina on slang, jakiś żargon, no ale ponoć jest oficjalnie uznawany jako odrębny język. cóż, mówię o Polari.
ciekawsze wyrażenia:
dog and bone - telefon
martinis - ręce
tootsie trade - seks między dwoma pasywami (no to już wiemy przez deficyt jakich określeń powstał ten język :D)
i mój ulubiony zwrot:   national handbag - zasiłek xDD





no.
wesoło.
święta idą.

a wiecie co? ostatnio po kilka razy dziennie zastanawiam się jak będą wyglądały święta jak już kiedyś przyjadę do rodzinnego domu z chłopakiem. zastanawiają mnie takie mniejsze, niby-oczywiste sprawy. jak zostaniemy przedstawieni reszcie rodziny? czy bez niepożądanych konsekwencji będziemy mogli pocałować się podczas składania sobie życzeń przy opłatku? czy będziemy mogli siedzieć razem objęci na kanapie? jak to wszystko zostanie wytłumaczone dzieciom? i czy ktoś powie "nie obnoście się przy dzieciach"?

no jestem bardzo ciekaw.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Z całego serca Ci życzę, aby święta z chłopakiem(jak już Go będziesz miał, bo z tego co tu czytam, to nie masz) w domu rodzinnym były udane, szczęśliwe i pełne miłości, żeby reszta rodziny dziwnie na Was nie patrzyła, żeby zrozumiała, że w miłości nie ma żadnych granic i nie ma różnicy w tym, jakiej płci jest osoba, którą kochasz. Życzę Ci, aby dzieciom dobrze to wytłumaczono, bo kocha się CZŁOWIEKA, a nie kobietę czy mężczyznę. Bo każdy CZŁOWIEK, a nie kobieta/ mężczyzna, potrzebuje miłości, czułości i bliskości drugiego CZŁOWIEKA bez względu na wszystko. I mam nadzieję, że to zrozumieją chociaż to tylko dzieci. Może nie od razu, ale z biegiem czasu uda się. Życzę Ci, aby magia świąt nigdy nie zgasła, aby ciągle trwała nawet jeśli ktoś z Twoich bliskich nie zaakceptuje Twojej drugiej połówki.
Życzę Ci Wesołych Świąt ;*

Unknown pisze...

boże... dziekuję Anonimie :D zajebiste życzenia! a Tobie pozostaje życzyć (nie wiedząc kim jesteś)... właściwie to tego samego, bo to co zostało powyżej napisane jest piękne, ważne i potrzebne. i daje szczęście. oczywiście po przekwalifikowaniu tego na odpowiednią dla Ciebie wersję :)

i wiem, że zyczenie komuś tego samego może wyglądać na iście na łatwiznę.. ale nie taki był mój zamiar :) po prostu Tobie też tego życzę, kimkolwiek jesteś, bo każdy tego potrzebuje :) mam nadzieję, że się zbytnio nie zapultałem :)

Unknown pisze...

nie 'na iście na łatwiznę' ale 'na pójście na łatwiznę' :)

Anonimowy pisze...

nie ma za co i dziękuję :) chciałam jakoś ładnie odpowiedzieć, ale nie bardzo wiem, co napisać..
a to kim jestem w sumie w tym momencie nie jest chyba aż takie ważne więc niech to zostanie tak, jak jest :)