środa, 29 grudnia 2010

WTF OMG



ESKIMOKISSPROJECT ZAKAŃCZA TŁUMACZENIE ALLES WAS ZAHLT!!!


przynajmniej z dobrym zakończeniem (wymyślonym przez nie same):



no i bardzo dobrze.
oczywiście DeRo żyli długo i szczęśliwie <3




w ciągu tygodnia stały się 4 wielkie dla mnie rzeczy:
1) wraz z moją 18stką złamała się pewna bariera mentalna - ta pod tytułem "jestem niepełnoletni = za młody".
2) usunąłem 2 potężne pożeracze czasu: farmville i cityville (tak, śmiejcie się, ale ja jestem z siebie dumny że podjąłem się takiego kroku!)
3) z zaskoku wybrałem się do Ślepego Zaułka... hymm, to tam spotyka się olsztyńska KPH, czyż nie?... nie, dziś nie spotykała się tam KPH, to było tylko piwo ze znajomymi :) ale ja panicznie bałem się konfrontacji z jakąkolwiek częścią gejowskiego światka, ze strachu że to do czego w tym sam doszedłem (bez jakiejkolwiek konfrontacji swoich myśli, opinii z innymi) okaże się jedną, wielką, nieprawdziwą kupą gówna.
4) EskimoKissProject kończy swoją działalność. Alles Was Zahlt pomogło mi się uporać z tak wieloma rzeczami, oswoić z nimi, zrozumieć że to ludzkie, i nawet poczuć się w tym pewnie! i z tą różnicą w porównaniu do QaF, że dzieje się to w Niemczech, czyli w zdecydowanie bliższym nam kręgu kulturowym.


no błagam. przecież te zdarzenia aż krzyczą:
TY GŁUPI CHUJU! ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM!!!


bariery znikają.
pach.
pach.
pach.
jedna po drugiej.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Czytam twojego bloga z takim zaciekawieniem.
Widzę, że jesteś zdeklarowanym gejem.
Ja nie widzę u siebie takiej potrzeby, słyszał ktoś kiedyś o deklarowaniu biseksualności?

Większość ludzi, a właściwie większość gejów, którzy nie mogą się pogodzić ze swoją orientacją uważa się za bi, no cóż tak bywa.

Ja zdążyłem poznać ten "wasz świat"
Na pozór grzeczny, uczciwy chlopak niewyróżniający się z tłumu, a robiłem to już z 50 razy, zaczynając od mężczyzny homo do mężczyzny hetero(tak! hetero!)


WIECEJ NA

WWW.DODATNIE-MINUSY.BLOGSPOT.COM